5 استراتژی برای داشتن ناخن های تندرست و ارگانیک

يکشنبه 26 فروردين 1397
15:07
ارایش و زیبایی عروس






آیا عیب و نقص ناخن هایتان سبب می گردد که آن‌ها‌را نهفته فرمائید ؟ آیا هزاران توشه تصمیم گرفته اید که به زیبایی آنان دقت نمائید البته نمی دانید به چه شکل ؟ قطعاً خسته و کلافه شده اید . زمان تغییر تحول فرا رسیده . این استراتژی‌ها را به سبک زندگیتان بیش تر نمایید معالجه های ارگانیک روزمره را عمل ببرید تا خیلی زود از داشتن ناخن هایی قشنگ لذت ببرید .

۱ . آب‌رسانی , آب‌رسانی , آب‌رسانی
آب بنوشید وآب بنوشید . آب مایه حیات است و برای داشتن ناخن های خوشگل و آب رسانی به آنان این مایه حیات را فراموش نکنید . در حالتی‌که طعم آب را دوست ندارید یک سری قطره آبلیمو در آن بچکانید .

۲ . ارتقا جذب ویتامینD
در زمستان تابیدن فروغ خورشید به دست‌کم خویش می‌رسد و همین فرمان سبب می‌شود که ویتامین d کمتری تن جذب نماید . این ویتامین برای سالم ناخن ها مضاعف ضروریست و اشخاص بیشماری هم از فقدان آن سختی می‌برند . ماهی‌های چرب مانند قزل آلا , آزاد , گونه های قارچ , غلات و پنیرسویا اعم از غذاهایی می باشند که قادرند ویتامینD تن را ارتقاء دهند .

۳ . سلام به ویتامین H بیوتین
یک کدام از فاکتورهایی که سبب ساز ارتقا سالم ناخن ها شده و هم بازدارنده از شکنندگی آنهاست بیوتین است . بیوتین در تخم مرغ , مغز بادام موجود است و همین ماده غذایی منجر می‌شود تا ناخن ها خواص ارتجاعی پیدا نمایند .


۴ . روغن بمالید
شایسته ترین روغن ها برای معالجه ناخن هایتان روغن جوجوبا ومغز بادام شیرین است . این روغن ها را بر روی نصیب سپید رنگ ناخن بزنید چرا‌که که‌این نصیب خیر صرفا قالبی برای بستر ناخن‌هاست , بلکه پشتوانه رویش و مقاوم شدن آن ها هم می باشد .


۵ . دستکش بپوشید
هنگام فعالیت خانه حتماً دستکش پلاستیکی بپوشید به دلیل آنکه آب قارد است از کناره ازاد ناخن نفوذ نماید و همین فرمان منجر شکنندگی ناخن ها میشود . پیش از خواب هم میزان متعددی مرطوب کننده به دستانتان بزنید و در زمان شب برای برای معالجه دستکش نخی بپوشید .



ارایشگاه عروس







[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]