درمان‌های نگهداری از پوست که در آشپزخانه‌تان دارید

چهارشنبه 1 شهريور 1396
9:55
ارایش و زیبایی عروس

خدمات عروسی

اگر هیچ زمان در کابینت‌ها یا این که یخچال‌تان درپی تولیدها نگهداری از پوست خانگی نگشته‌اید , درحال حاضر میخواهیم شمارا سورپرایز کنیم . . .


درمان‌های محافظت از پوست که در آشپزخانه‌تان دارید
عسل

عسل یک ماده‌ی حفظ کننده پوست است که از زنبور به دست میاید . عسل , یک ضدعفونی کننده‌ی ارگانیک است و رطوبت را به خویش جذب می نماید یا این که به لهجه معمولی , مرطوب کننده است و به پوست‌های مستعد آکنه , امداد می‌نماید .
به‌این صورت فعالیت فرمائید : پاره ای عسل روی لکه‌ها بمالید تا زودتر ترمیم شوند . برای لایه برداری ملایم , یک ماسک عسل را با بلغور جو دو رمز یا این که برای براق کردن پوست , آن را با دارچین ادغام نمائید . چه بسا میتوانید مقداری عسل به قابل انعطاف کننده‌تان بیشتر فرمایید .
سرکه سیب
آیا یک بطری سرکه‌ی سیب خاک گرفته دارید که برای تهیهی یک سالاد خریده اید ولی هنوز به آن دست نزده‌اید؟ شادمان باشید که سرکه سیب دارید . احتمالا سرکه سیب , با ارزش‌ترین بطری در انبار مواد زیبایی شما باشد .

بدین صورت کار نمائید : برای تهیه و تنظیم یک تونر که به در اختیار گرفتن چربی امداد کرده و پوست التیام میدهد , آن را با آب ترکیب نمائید . با استفاده از یک گوش تمیز کن , این ترکیب را مستقیما روی جوش‌ها بزنید . یک قسمت سرکه سیب و یک قسمت آب را با نیز ادغام فرمائید و موهایتان را با آن بشویید . این ادغام , مواد انباشته شده روی گیسو را منزه کرده و درخشش موی را ارتقا میدهد . هر روز برای امداد به هضم و بهبود کیفیت کلی پوست , از ۲ قاشق طعام خوری سرکه سیب در یک جام آب استفاده فرمایید .
ارایشگاه عروس
ماست معمولی
ماست , یک ماده معجزه‌گر دیگر برای صورت است . اسیدهای آلفا هیدروکسی در ماست بی آلایش , پوست کم آب را قابل انعطاف می نماید و به جلوگیری از پیری زودرس یاری مینماید . همینطور دارنده خاصیت ضد باکتریایی برای امداد به بهبود لکه‌ها است . ماست چه بسا تغییر تحول رنگ پوست را هم کاهش می دهد که مشتمل بر لکه های ناشی از خورشید یا این که جای جوش ها میگردد .

به‌این صورت فعالیت نمائید : ماست معمولی را روی پوست‌تان پخش فرمائید و بگذارید کم آب شود . بعداز این که صورتتان را آبکشی کردید , پوست‌تان نرم‌تر , روشن‌تر و چربی آن زیر در اختیار گرفتن خواهد بود . همینطور ماست با کاهش درد و قرمزی , آفتاب سوختگی‌های جزئی را کاهش می دهد .

روغن زیتون
احتمال دارد با منطق گونه نباشد البته روغن زیتون می تواند تحت عنوان منزه کننده مورد استفاده قرار گیرد . از آن جا که روغن چربی را حل می نماید , چربی پوست‌تان را از بین نمی‌برد و پوست‌تان ناچار نیست با ایجاد چربی بیشتر , آن را جبران نماید . صورت‌تان را با روغن زیتون منزه فرمایید تا پوست شفاف‌تری داشته باشید

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]