نکات مهمی که می بایست برای نوع پیرایش عروس خویش در حیث بگیرید

دوشنبه 17 مهر 1396
20:09
ارایش و زیبایی عروس

تصور جشن و پای کوبی عروسی و خرقه سفیدی که قرار است در‌این روز پوشیده شود , برای هر خانمی لذت‌بخش است . با این حال عملکرد برای خوبتر برگزار شدن مراسم سبب شده تا شیرینی این روز بزرگ را فراموش کنیم . یادتان باشد این روز مختص شماست و می بایست از آن لذت ببرید .
یک کدام از مواقعی که بایستی روی آن توجه متعددی داشته باشید , آرایش و پیرایش عروس است . روز عروسی معمولا یکبار برای هر فردی رخداد می‌ افتد و عروس خانم غایت سعی خویش را مینماید تا مراسمی بی عیب و نقص برگزار شود .
برای پیرایش عروس دو موقعیت را می‌توان پیش‌بینی کرد . یکی این‌که آرایش و پیرایش عروس را خودتان در خانه انجام دهید و یا این که این‌که به یک آرایشگر حرفه‌ای خیس مراجعه‌نمایید . ولی عروس خانم ها بیشتر وضعیت دوم را تعیین مینمایند البته ما همت می کنیم نکاتی را مطرح کنیم که برای هر دو تیم مطلوب باشد . پیرایش عروس به اندازه‌ی خرقه عروسی که گزینش می کنید کلیدی است . به این ترتیب بایستی وقت بیشتری را بدین مقوله اختصاص دهید و در تعیین اسباب و اثاث آرایشی خویش بیشتر توجه فرمایید .
مواقعی که به‌دنبال آمده راهنمایی‌های کلی است که روئت کرد بهتری به عروس خانم‌ها میدهد :
آرایشگاه خویش را تا قبل از این تعیین نمایید
پیشین از هر کاری بایستی یک آرایشگاه دلخواه برای خویش تعیین فرمائید . توصیه ما این است که یک ماه ما‌نده به عروسی , نمونه‌کار آرایشگاه‌های متفاوت را بررسی کرده و آرایشگاه متبوع خویش را پیدا فرمائید . شایسته ترین آرایشگاه را با در لحاظ به دست آوردن بودجه‌ی خویش گزینش فرمایید .
جور پیرایش خویش را از قبلی انتخاب فرمائید
نوع آرایشی را که در ذهن دارید برای آرایشگر توضیح دهید . شایسته ترین رویه این است که از قبلی گونه آرایش و پیرایش عروس خویش را تعیین کرده و آن را به آرایشگاه نشان دهید . نوع آرایشی که میکنید بایستی با جامه و گونه موی‌تان مطابقت داشته باشد . در‌صورتی‌که جامه عروس‌تان دقیق و مجلسی است , از آرایش و پیرایش های ملایم‌تر استفاده فرمایید . از رنگ هایی استفاده فرمائید که نازکی و زنانگی بیشتری به شما بدهند . قبلی از هر کاری مجلات مد و عروسی را بخوانید و با جور پیرایش های تازه و دوستداشتنی آشنا گردید .
پوست خویش را تصحیح فرمایید
از ماه ها پیشین از عروسی به اندیشه تصحیح پوست خویش باشید و از محصول ها مراقبتی استفاده نمائید . درخشش و صاف بودن پوست صورت‌ , تاثیر متعددی در زیباتر چشم شدن شما خواهد داشت .

از یک کرم پرایمر برای زیرسازی پوست خویش استفاده فرمائید
این جور کرم تمام چین و چروک ها و منافذ پوست‌تان را می‌پوشاند . استفاده از پرایمر برای قبلی از پیرایش زیاد پیوسته است . این کرم مرحله پوست‌تان را صاف می کند و سبب میشود کرم‌پودر به خیر روی پوست بنشیند . در واقع پرایمرها منافذ و خطوط پوست را مالامال می کنند . در شرایطی‌که که از پرایمر برای آرایش و پیرایش عروس خویش استفاده نکنید , کرم پودر آرایش‌تان در حین مراسم عروسی آب شده و از بین میرود .
فوندیشن قابل قبولی را برای میکاپ عروس گزینش نمائید
یکی بزرگ‌ترین اشتباهاتی که عروس خانم ها انجام می دهند , این است که از فوندیشن نا مناسب برای پیرایش خویش استفاده مینمایند . همین مسئله سبب میگردد تا صورت‌شان غیر معمول و کهن سال به لحاظ رسد . فوندیشن دلخواه برای پوست خویش را گزینش فرمائید و از آن برای زیرسازی پوست‌تان استفاده نمائید . حتما پیشین از مصرف تیوپ فوندیشن را به نیکی جنبش دهید تا دانه‌های رنگی جانور در آن با نیز ادغام شوند .
از کانسیلر بعداز فوندیشن استفاده نمایید
درحال حاضر نوبت به کانسیلر میرسد . هر منطقه‌ای از پوست‌تان که تیره شده علی الخصوص در‌صورتی‌که زیر چشم‌های‌تان سیاه است , بایستی با کانسیلر پوشانده شود . کانسیلر می بایست یک سکو روشن‌تر از کرم‌پودر باشد . اما در شرایطی که رنگ خیلی روشن‌تری را تعیین کرده باشید , لکه‌های پوست را بیشتر نشان خواهد بخشید . پس در تعیین رنگ کانلسیلر اعتنا نمائید .
آرایش و پیرایش خویش را با استفاده از پنکک اثبات نمائید
از یک پودر سبک و بی‌رنگ برای اثبات کردن آرایش‌تان استفاده نمایید . پنکک آرایشی سبب ساز می گردد تا استمرار پیرایش بیشتر شده و روغن مازاد آن گرفته شود . با اینکار تصویری یکنواخت و ارگانیک خواهید داشت .

در‌حالتی که اعتنا کرده باشید , در همگی موردها ذکر شده که می بایست رنگ مطلوب پوست خویش را بیابید . در صورتیکه رنگ پوست خویش را دقیقا نمی‌دانید موعظه که به دنبال آمده است , حتما به دردتان خواهد خورد .
به چه شکل رنگ زمینه‌ی پوست خویش را تشخیص دهیم؟

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]