حقیرکردن شکم فارغ از رژیم دشوار در 6 هفته !

سه شنبه 25 مهر 1396
13:28
ارایش و زیبایی عروس

تعجب نکنید حقیقتا میتوانید ظرف 6 هفته چربی‌های شکمتان را آب نمائید به شرط آنکه مطالب ذکر شده درین مقاله را به طور کامل مطالعه کرده و گیسو به موی رعایت نمائید .

پس در صورتی به تن درستی تن و زیبایی آن اهمیت می‌دهید این مقاله را بخوانید تصمیم بدون شوخی بگیرید و از همین فردا آغاز فرمایید تا به سود دلخواهتان برسید .

در بیشتر آقایان و خانم‌هایی که ایراد چربی شکم دارا هستند , یک اعتقادوباور نادرست مشترک موجود است و آن اعتقاد این است که می پندارند برای از بین بردن چربی‌های شکم و پهلو , می بایست حرکات ورزشی مرتبط با به‌این نواحی را انجام دهند در حالیکه کاملاً غلط است . شما برای از بین بردن چربی‌های شکم و پهلو بایستی از تمرینات هوازی استفاده نمایید . نظیر تمرینات دویدن , پیاده روی تند , دوچرخه اثبات , تردمیل و . . .

اما انجام ورزش‌های شکم هم حتمی است البته در سکو دوم اهمیت جای دارد . در واقع برای آب کردن چربی‌های شکم بایستی 3 عمل را هم‌زمان انجام بخشید که در‌پی مقاله بیشتر آن ها را توضیح می دهیم .

شرط نخستین : رژیم غذایی

هرگاه نام رژیم میاید احتمال دارد در بالا چیز رنج به حیث رسد در حالتی که که به هیچ عنوان اینگونه نیست . خواسته از رژیم , نخوردن نیست که کاری طاقت فرسا باشد بلکه رژیم یعنی صحیح تناول کردن . واجب نیست خیلی رژیم محکم و مشقت را رعایت فرمائید , چراکه در‌این برنامه 6 هفته‌ای برای آب کردن شکم از ورزش نیز استفاده می شود . پس صرفاً شغل های زیر را ظرف این 6 هفته انجام دهید :

اولیه : سرخ کردنی و روغن را به دوران 6 هفته فراموش فرمائید .

دوم : از هر دسته ماده قندی تصنعی و مصنوعی نظیر آب نبات , قند و شکلات دوری کنید .

سوم : مصرف مواد نشاسته‌ای مانند نان , برنج , سیب‌زمینی و . . . را در‌حد توان به دست کم رسانده و مصرف آب را به حداکثر برسانید .

چهارم : هنگام گرسنگی همت نمائید بیشتر از میوه و صیفی جات استفاده فرمایید .

شرط دوم : ورزش هوازی

ورزش‌های هوازی اثرات زیاد مفیدی در سالم قلب و عروق دارا هستند و همینطور سبب ساز از بین بردن چربی‌های تن می گردند . ما درین برنامه 6 هفته‌ای بیشتر نیازمند اثرات چربی‌سوزی آنان هستیم .

در‌این 6 هفته کافی است شما دستکم هفته‌ای 5 روز به بازه یک ساعت ورزش‌های هوازی انجام دهید . در‌صورتی‌که در اولِ فعالیت روزی یک ساعت برایتان سخت است از روزی 15 دقیقه استارت فرمائید و هرکدام تا دو روز یکبار میزان آن را 5 تا 10 دقیقه ارتقاء دهید تا بهروزی یک ساعت برسید . از تمام ورزش‌های هوازی به مراد چربی‌سوزی درین برنامه 6 هفته‌ای می‌توان استفاده کرد , ولی ورزش‌هایی که عملکرد بهتری برای چربی‌سوزی شما داراست عبارتند از : پیاده روی خیلی تند , دویدن آهسته , تردمیل و دوچرخه‌ثابت .

شرط سوم : تمرینات شکم

انگیزه این نصیب از برنامه این است که عضله ها شکم شما فرم زیبایی بگیرند و قوام آنان ارتقا یابد . بدین ترتیب هنگامی چربی‌های شکم شما ( بوسیله رژیم غذایی و برنامه ورزشی هوازی ) آب شدند , ماهیچه ها زیر آن ها فرم یافته و خوشگل میگردند و این به عبارتی چیزی است که بنام عضله‌ها 6 تکه ای شکم یا این که Six Packs نامیده می گردد . پس برای قوام تصاحب کردن و قشنگ کردن عضله‌ها شکم هفته‌ای 4 نوبت و در هر نوبت تمرینات زیر را انجام دهید :

1 .
دراز و نشست : روی زمین به پشت دراز بکشید در حالیکه دست‌هایتان پشت رمز است , از کمر خم شده و تا حدی بالا بیایید که آرنج‌تان به زانوهایتان که خم می باشند بخورند . این تکان را هر نشست 3 نوبت و در هر نوبت دستکم 20 تکرار انجام دهید .

2 .
پا دوچرخه : روی زمین دراز بکشید , دست ها پشت رمز , زانو خم و ساق موازی با تراز زمین باشد . آن‌گاه حرکاتی مشابه به دوچرخه سواری را در هوا با پاها انجام دهید . این تکان را هم هر گرد‌همایی 3 نوبت و هر نوبت 3 دقیقه انجام دهید .

3 .
بالا آوردن پاها در شرایط خوابیده : در شرایط خوابیده به پشت پاهایتان را به طور بی واسطه بالا بیاورید تا حدی که استخوان باسن از زمین بلند شود . آنگاه به آرامی پاها را به وضعیت اولیه برگردانید . این تکان را هم هر گردهمایی 3 نوبت و در هر نوبت دست کم 20 تکرار انجام دهید .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]