پیشنهاد هایی برای پیرایش پوست اساسی

چهارشنبه 26 مهر 1396
13:09
ارایش و زیبایی عروس

توصیه هایی برای پیرایش پوست اصلی ویژه کسانی که هنگام استفاده از اثاثیهآرایش و پیرایشدر گیرآلرژییا این که بیماری پوستی میشوند.
چنانچه پوست اساسی دارید می بایست هنگام خرید اسباب آرایشی و استفاده از آنها برای آرایش و پیرایشتوجه بیشتری به خرج دهید . چونسوایدرک کردن نکاتی در رابطهآلرژی به اسباب آرایشی احتمالا به پوست تان زخم برسانید .
برای خرید تولیدهامبنا و زیرساز پیرایشخوبتر است از تولید هافارغ ازبو و عطراستفادهنمائید تا با پیدایش بیماری های پوستی مثل اگزما روبه رو نشوید یا این کهمیزان آن را کاهش دهید .
مشکلات پوست‌های مهم هنگام استفاده از اثاثیهپیرایشقادر استبه اینصورت باشد : آبریزش چشم‌ ها , ظواهر شدن ناگهانی جوش‌ ها , اگزما و … .
برای موعظهاشخاصی که پوست کلیدیدارا‌هستند و میخواهند بدانند چه دستهاسباب آرایشی بایستیاستفادهنمایند تا مبتلازخم و بیماری های پوستی نشوند , سفارش های متخصص ها پوست و کارشناسان حوزه آرایش و پیرایش را پیرومقاله مطالعه کنید.
ترازاولیه: آشناییجور پوست و خرید اثاثیهپیرایش
گذشته از استفاده از اثاثیهآرایش و پیرایش, بایستیگونه پوست را برای خرید تولیدات آرایشی بشناسید .
متخصصین پوست می‌گویند: «اگر پوست شما دارندهیک کدام از این حالت است , پوست دارای اهمیت دارید . با استفاده از تولید هادربردارندهعطردر گیر التهاب و سوزش می‌ شود , نسبت به بعضا از ترکیبات مثل الکل و لایه‌ بردارهای توانمنداصلی است , یا این که به بیماری‌های پوستی نظیر اگزما و روزاسه دچار است» .
بدین ترتیبچنانچهحالتذکر شده را دارید و پوست تان با اهمیت است , برای خرید اسباب و اثاثآرایش و پیرایشمنحصر به فرد پوست حیاتیبه‌این نکات اعتنافرمائید:
دوری از اسباب و اثاثپیرایشدربردارنده الکل
در‌صورتی‌که پوست کم آبیا این کهمهم دارید , به هیچ وجهتولیداتدربردارنده الکل استفاده نکنید . الکل مو جود در اسبابپیرایش می‌ تواند سبب ساز تحریک پوست , بی آبی و در بعضاموردهاچه بساارتقا ترشح چربی شود .
به‌ گفته پزشک ماهتو , «الکل‌ هایی نظیر: اتانول یا این که الکل اتیل , متانول , الکل دناتوره , الکل ایزوپروپیل , الکل SD و الکل بنزیل در اسباب و اثاثپیرایش و محصول هامحافظت از پوست منجرآلرژی می ‌شوند . »

خودداری از اثاثیهپیرایشدربردارندهرایحه و بو
پوست های حیاتی معمولا واکنش‌ های شدیدی نسبت به اسباب و اثاث آرایشی دربردارندهرایحه و بو نشان می ‌دهند .
در واقع کسانی که دارنده پوست با اهمیتمیباشند, در گیرحساسیت ‌های عطری می گردند که مضاعف شایع است .
این آلرژی‌ ها می ‌توانند مشکلاتی مثل قرمزی , التهاب و بثورات پوستی را به ‌وجود بیاورند . پزشک معالج ماهتو می گوید: «برای گزینشتولیدهااساس و زیرساز , سراغ تولیدهاسوایعطر و بو بروید تا خطر پیدایش بیماری‌هایی نظیر اگزما را به دستکم برسانید . »
سطحدوم :استفاده از تولیدها آرایشی پوست با اهمیت
رعایت نکات حتمیدر رابطهاستفاده از تولیدات آرایشی پوست ‌های مهم, می ‌تواند آرایش و پیرایششما‌راخوب ترنماید و تن درستی پوست شما‌راهممراقبتنماید.
اعتنا کردن به بافت محصول
حساس ‌ترین چیزی که بایستی موقع خریدن اسباب و اثاث آرایشی دیده به آن اعتنافرمایید, بافت محصول است .
می بایست با اعتنابه‌اینسوالهایجواب دهید :
عمل با محصول متبوعراحت است یا این که سخت؟ آیا به‌ راحتی در پوست پخش می‌ شود یا این که بافتش می‌ تواند نیازهای شما‌را برطرف کند؟ آیا چروک تولید نمی‌ نمایدیا این که این‌ که برای لنزهای تماسی و چشم‌ های اساسیپباده سازی شده است؟
به‌گفته کارشناسان حوزه آرایش و پیرایش, خوب تر است اثاثیهآرایش و پیرایشدارنده بافت قابل انعطاف و ملایم را تعییننمایید, چونعمل با آن‌ ها دوچندانراحت ‌تر از عمل با تولیدها غلیظ است .
آزمایش کردن اثاثیهپیرایش
مدام محصول متبوع را روی نصیب کوچکی از پوست صورتآزمایشفرمایید تا نیز از رنگ آن مطمئن گردید و نیز واکنش‌ های احتمالی پوست را مشاهده کنید.
در صورتی این فعالیت برای‌ تان قابلیت ‌پذیر نیست, می ‌توانید محصول را روی پوست پشت دست آزمایشنمائید تا دست کم بافت محصول را چشم باشید .
مهیا کردن پوست برای آرایش و پیرایش
هنگامی می‌ خواهید پوست را گذشته از پیرایش بشویید , از تولیدات صابونی استفاده نکنید . همینطور, تونرهای غلیظ را نیز کنار بگذارید زیرا بافت قابض آن‌ ها می ‌تواند سبب تحریک و التهاب پوست شود .
بعداز شستن پوست صورت با استفاده از حوله قابل انعطاف و سرد پوست را خنک نمایید. بعد پوست را با تولیدهامطلوب مرطوب نمائید.
ارایشگاه عروس


[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]