آرایش و پیرایش عروس

شنبه 29 مهر 1396
21:07
ارایش و زیبایی عروس


چه طور با آرایش و پیرایش عروس خانم را جالب خیس کنیم
پیرایش عروس نظیر هر پیرایش دیگری است با این تفاوت که به دلیل حساست بایستی زمان متعددی نهاده شود و گاهی اوقات بعداز انجام پیرایش خوشتون نمیاد بدون چاره میشید منزه نمائید و از اولیه انجام بدید . عالی چه مواری رو بایستی در پیرایش رعایت کرد . آیا طرق کل و مفیدی وجود دارد؟ در اینجا به توضیح تعدادی نکته بی آلایش در این باره می‌پردازیم .
فرم صورت
نخستین از کلیه بایستی به فرم صورت دقت کرد و سایه روشن های مطلوب را باتوجه به فرم صورت تعیین کرد در تصویر زیر به صورت خلاصه این قضیه نشان داده شده‌است .

سایه روشن متناسب با فرم صورت
پباده سازی ابرو
پباده سازی ابرو هم بایستی مبتنی بر فرم صورت انجام گیرد که‌این مورد در تصویر زیر معلوم است .

گزینش فرم افرو بر پایه ی صورت
اکستنشن موژه
بعد از این تراز نوبت گزینش اکستنشن مژه است , این اکستنشن می بایست متناسب به میزان پلک , فرم دیده و ابرو گزینش گردد یا این که بر پایه ی ذوق و سلیقه مشترا برای ساخت فرم مطلوب دیده که در تصویر زیر معلوم است . همینطور برای محو کردن نصیب اتصال به پیک بایستی از قلم رنگ سیا استفاده گردد . همینطور برای یکنوتختی بیشتر می توان از ریمل با رنگ مطلوب استفاده کرد .

گزینش اکستنشن مطلوب موژه
سایه دیده
یکی پرکارترین و هنرمندانه ترین بخش آرایش و پیرایش سایه دیده است که با دقت به نواحی متعدد ( طبق تصویر ذیل ) پشت دیده بایستی رنگ دلخواه تعیین کرد این نواحی در تصویر زیر معلوم است . طریق گزینش رنگ ها در یادگرفتن بعد از آن ابلاغ خواهد شد .

راهنمای نواحه سایه دیده
در‌صورتی‌که که فراگیری بالا موءثر است و می خواهید برای انجام آرایش و پیرایش ایده بگیرید می توانید با زدن دکمه زیر مدلهای جالبی را مشاده فرمائید .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]