روش معمولی برای داشتن پوست خوشگل در سال 96

چهارشنبه 3 آبان 1396
22:02
ارایش و زیبایی عروس

با داخل شدن سال جدید , بخش اعظمی از اشخاص تصمیمات جدیدی گرفته و کارایی می نمایند تا عادت های اشتباه خویش را ترک نمایند . از طرفی اکثر اوقات این تحولات , در خانم ها چشم میشوند چون خانم ها مدام به اندیشه داشتن اندامی خوب تر , ظاهری زیباتر و ظاهری شیک می‌باشند . ولی احتمال دارد در‌این بین پوست فراموش شود . به همین جهت در‌این مقاله از وبسایت 10 شیوه متعدد اهمیت به پوست معرفی شده و می توان این روش ها را فی مابین تصمیمات سال نو قرار بخشید .
10
روش معمولی برای داشتن پوست خوشگل
تاثیر آب بر زیبایی پوست
احتمالا این نکته تکراری باشد , البته نوشیدن آب کافی و آب رسانی به پوست زیاد دارای اهمیت و اثرگذار است . طبق لحاظ پژوهشگران نوشیدن 8 استکان آب برای هر شخص الزامی است . این عمل موجب بالا رفتن امکان ارتجاعی و ذخیره رطوبت در پوست می گردد .
زیبایی پوست با شستن صورت
آری صراحت دارد که شستن مکرر صورت , موجب گشوده ماندن منافذ پوستی و شادابی پوست می گردد . اما یک کدام از متداول ترین اشتباهاتی که مرتکب می‌شوم , خوابیدن با آرایش و پیرایش است . آرایش و پیرایش , منافذ پوست را مسدود می نماید .
پس مدام قبلی ازخواب صورت خویش را بشویید


اثر مثبت تولیدها ارگانیک بر زیبایی پوست
محصول ها تصنعی بر پوست دلایل جانبی دارا هستند و دوچندان زیان آور می‌باشند . در صورتیکه از تولید ها تصنعی استفاده میکنید , خوبتر است آنها‌را با تولیدات ارگانیک عوض فرمائید .
خواب کافی و تاثیر آن در زیبایی پوست
خوابیدن برای تن مضاعف اثر گذار و حساس است . معمولا خوابیدن به مرمت و ترمیم سلول های مرده یاری می نماید . کار های اکثری از سلول ها به هنگام خواب تشدید می‌شود . فقدان خواب برای پوست فراوان زیان آور است . 8 ساعت خوابیدن برای هر شخص الزامی است .
سیگارباعث از بین بردن زیبایی پوست می گردد
سیگار کشیدن دوچندان بد است و سبب ساز تغییر تحول رنگ پوست , ناخن ها و دندان ها میگردد . نیز چنین می شود به ساخت چین و چروک ناشی از سیگار کشیدن و سرطان اشاره نمود . برای ترک سیگار خوبتر است به یک کارشناس مراجعه نمایید .
خزینه بخار سبب زیبایی پوست می‌شود
گرمابه کردن در بخار مضاعف برای پوست دوچندان دارای اهمیت و اضطراری است . گرمابه کردن تنها آهسته بخش نیست , بلکه موجب رهایی دردهای ماهیچه و حس خواب می‌شود . برای داشتن پوستی قشنگ می‌توانید از خزینه نمک استفاده فرمائید که خیر صرفا موجب کاهش التهاب های پوستی میشود , بلکه سموم پوست را نیز آزاد می نماید .
زیبایی پوست دست و گردن
صورت بخش مهمی از شما است , ولی دست ها و گردنتان را فراموش نکنید . چنانچه به آنان بی توجهی فرمائید , بافت هایشان زود مسن میشوند و زیبایی خویش را از دست می دهند . در سود با استفاده از منزه کننده و مرطوب کننده های ویژه از دست ها و گردنتان حفظ فرمائید .
ورزش و زیبایی پوست
ورزش کردن به طور منظم مضاعف اثر گذار و با ارزش است . شما می‌توانید با ورزش کردن به پوست تان یک مجال دوباره بدهید تا با عرق کردن از شر مواد زائد رها شود . عرق کردن موجب گشوده شدن منافذ پوستی و تنفس بیشتر آنان میشود . پیشین از کم آب شدن عرق نیز فورا گرمابه فرمائید .
زیبایی پوست با داشتن رژیم غذایی تندرست
از بین نکاتی که گفته شد , این نکته از تمامی حساس خیس است . مراد از داشتن رژیمی تندرست و مطلوب , استفاده بسیار از میوه ها و صیفی جات است .
زیبایی پوست فارغ از استرس
استرس یکی عوامل مهم پیری زودرس است . همانگونه که میدانید , زمانی که یک شخص استرس داراست , می توان علامتها تغییر و تحول موقعیت در صورتش را رویت کرد و متوجه صورت دریافت کردن پوست صورت او شد .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]