راهنمای تعیین گونه گیسو براساس فرم صورت

چهارشنبه 10 آبان 1396
18:37
ارایش و زیبایی عروس

چهره شما چه فرمی دارد؟ جواب این سوال اصلی است و می‌تواند به شما یاری دهد , جور مویتان را به صدق تعیین نمائید

آیا میدانید , به صورت کلی صورت اشخاص به هفت تیم تقسیم می‌شود . ؟ و آیا میدانید بر هر چهره یی بعضی از جور ها بیشتر میاید ؟ ما در اینجا علاوه بر شرح این تیم ها برای شما توضیح خوا هیم بخشید , چه نوع مویی چه‌طور صورتی میاید .

فیس دراز :
در صورتی صورت دراز و کشیده ای دارید , به شدت از گشودن فرق میانه دوری کنید , گیسوان گشوده و آویخته در دو طرف صورت نیز به شما نمی آید , مو خیلی کوتاه نیز آیتم خیر و خوبی برای شما نیست . به این ترتیب خوبتر است شما دسته گیسو متوسطی ( خیر خیلی بلند و خیر خیلی کوتاه ) را تعیین نمائید . خوبتر است در حوزه‌ گوش تان به موهایتان مقداری پیچ‌و‌تاب بدهید . ضمنا به بعضی از اشخاص با صورت کشیده , گشودن فرقی کوتاه در طرف چپ یا این که راست پیشانی نیز میاید .

صورت گرد :
در صورتی رخ گردی دارید از عقب زدن موهایتان و خارج پرتاب کردن گوش ها پرهیز کنید چون صورت تان را بیشتر گرد نشان می‌دهد . ‌بهتر است موهایتان را در نصیب بالای رمز عقب زده و موهای اطراف صورت را جلو آورده و تا حدودی روی گوشها و جزو آن را روی راز عده نمائید .

رخ چهارگوش :
درین فرم به هیچ وجه نباید موها را به طور منظم و تروتمیز در حوالی صورت سرازیرشد و می بایست انتهای موها را در دو طرف صورت به طرف خارج برگرداند . زیرا در این‌حالت فرق کج گشوده کرده و نباید موها آنقدر بلند باشد که از خط زنخدان ذیل خیس بیاید . شایسته ترین نوع برای این صورت ها این است که موهای فرق از سوی چپ یا این که راست بطور ارگانیک اطراف صورت ریخته شود زیرا این دسته پهنا پیشانی را بطور منحصربه‌فرد کم جلوه خواهد بخشید .



صورت گلابی :
در صورتی رخ گلابی شکلی دارید نباید موهایتان را خیلی کوتاه و فارغ از پیچ‌و‌تاب دسته دهید . موهای بلند با فرق راست نیز سفارش نمی‌شود . خوبتر است موهایتان را بالای سرتان عده نمایید و آن را پوش بدهید تا پرپشت خیس جلوه فرمایید . درضمن درصورتی که در ذیل صورت دو نیم دایره از موهایتان را پشت گوش روی دسته بیاورید نیز خوشگل خواهد بود .

رخ مثلثی :
موهایتان را بالای راز عده فرمایید و پوش دهید و آرایش و پیرایش فرمایید .

صورت قلبی :
موها را بالای سرتان توده نکنید بلکه خوب تر است موها را با انحنای آرامی بر روی مدل ها بریزید .

رخ بیضی :
در حالتی‌که صورت بیضی شکلی دارید می‌توانید سوای هیچ نگرانی موهایتان را هر مدلی که دوست دارید صحیح نمایید , گونه بلند , کوتاه , فر , صاف و . . . کلیه به شما میاید .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]