نکات ریز ولی اساسی برای پیرایش عروس

دوشنبه 22 آبان 1396
9:41
ارایش و زیبایی عروس

اگر میخواهید موهای تان را گشوده بگذارید
برخی از عروس خانم ها دوست دارا هستند در طول روز عروسی موهای شان را گشوده بگذارند و آنان را روی کتف های شان بریزند . یادتان باشد این گونه موی وقتی زیباتر است که خرقه شما فارغ از آستین باشد یا این که دست کم گریبان برگشته و اپل های بزرگ نداشته باشد ; اما یادتان نرود که اشکالی که گشوده گذاشتن موی داراست این است که زمانی هوا گرم می توان به نامرتب و پریشان می‌شوند و زینت آلات موها گشوده خواهد شد و رخ عروس دیگر فریبندگی گذشته را نخواهد داشت .
چرا معمولی خوبتر است؟
خوبتر است لاک عروس فرنچ سپید معمولی باشد به این دلیل‌که آسانی هیچگاه از مد نمی افتد و در شرایطی‌که بعداز یک سری سال گالری عکس های خویش را نگاه نمایید عکس ها رنگارنگ و از مدافتاده به لحاظ نخواهد رسید . چنانچه طرح های نامرتب را دوست دارید , می‌توانید برای انگشت رینگ از نگین یا این که طرح گلی استفاده فرمائید . البته درخصوص میزان ناخن ها که به طور کامل بستگی به قد و صدف ناخن ها و صورت دست ها دارااست در شرایطی‌که دست ها و ناخن هایی کشیده دارید نباید ناخن ها را خیلی بلند فرمایید .
موهایتان را مش نکنید
خوب تر است برای پای کوبی عروسی سراغ مش و لایت های خیلی روشن با ناهمخوانی بسیار نروید . سفارش میکنیم لایت هایی که موقعیت سایه روشن داشته باشند را تعیین نمایید ; همینطور در صورتی صورتی درشت دارید موها را به هیچ وجه روشن نکنید به دلیل آن که صورت درشت خیس جلوه می نماید .
در حالتی که دوست دارید کلاه بگذارید
برخی از عروس خانم ها دوست دارا‌هستند مشابه برنامه کودک های دوران کودکی همراه تور کلاهی سپید بر رمز بگذارند , چنانچه شما نیز بخشی از همین جور می‌باشید یادتان نرود که تورهایی که همراه با کلاه کوچک می‌باشند تنها با خرقه عروس های جور اروپایی برازنده میگردند یعنی خرقه هایی که خیلی عمل شده و به هم ریخته نیستند و فقط با یک سری برش معمولی تزئین گردیده اند .
چه افرادی نباید لنز بگذارند
انجام هیچ فعالیت جدیدی را برای روز عروسی نگذارید برای مثال در‌صورتی‌که تا به اکنون لنز نگذاشته اید ابدا روز عروسی برای نخستین دفعه از لنز استفاده نکنید زیرا احتمال دارد تن شما به راحتی پذیرای این جسم نو نباشد و آن را پس بزند ; مخصوصا که بعضی از تن ها هیچ چیز فرنگی را تحمل نمیکنند . در شرایطی‌که میخواهید لنز بگذارید دست کم یک هفته پیشین از عروسی سراغ آن بروید و هر روز در نگاه ها بگذارید تا مطمئن گردید در طول روز مراسم ایراد خاصی پیش نمی آید . همینطور در صورتیکه میخواهید لنز رنگی بگذارید به جنس آن خیلی دقت نمائید چراکه برخی از لنزهای نامرغوب بیشتر از آنکه دیده ها را قشنگ نمایند ظاهری تصنعی به آنان می دهند .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]