شناخت با پای کوبی عروسی آلمانی ها , از برش دادن چوب تا ربودن عروس

چهارشنبه 24 آبان 1396
20:06
ارایش و زیبایی عروس

مراسم عروسی در آلمان با رسومی همراه است که نسل برنا هنوز نیز به اکثری از آنها پاینبد است . این عروس و داماد مراسم عقد‌شان به اتمام رسیده و اکنون اذن دارا‌هستند همدیگر را ببوسند . در پشت صحنه ولی دوستان خوب عروس و داماد در انتظار پرتاب دسته‌گل ایستاده‌اند . هرکسی که غالب به اخذ دسته‌گل عروس شد , نوبت وصلت وی خواهد بود . غایب بودن مفتی اعظم سعودی طی روز عرفه
در بعضا از بخشها روستایی آلمان قانونی به اسم ( عروس بیدار کن ( موجود است . طبق این ترسیم صبح روز عروسی , عروس که شب را در خانه‌ی پدری گذرانده است , بوسیله دوستان عزیز از خواب بیدار می شود . آن ها با هیاهو , صدای ترقه , اجرای موسیقی و چه بسا تیراندازی به وسیله اعضای باشگاه تیراندازی محل , همت مینمایند عروس را از خواب بیدار و همینطور به اعتقاد و باور ژرمن‌ها ( ارواح خبیثه ( را از محل به دور نمایند .
غایب بودن مفتی اعظم سعودی درطول روز عرفه
در قبل بخش اعظمی از آلمانی‌های بر این یقین بودند که پوشیدن جامه عروس قبلی از عروسی بدشانسی به همراه می‌آورده است . امروزه کمتر کسی بر این اعتقاد و باور است , با این وجود اکثری از عروس‌ها این زمینه را رعایت مینمایند و داماد تا لحظه انتها اذن دیدن جامه عروس را ندارد .

( عزب پارتی ( جشنی است که عزیزان عروس و داماد برای خداحافظی وی از دوران مجردی و برگزار می کنند . درین جشن و پایکوبی آنها با خرقه متحد‌الشکل به همراه عروس یا این که داماد از توشه و کافه‌ای به کافه‌ای ‌دیگر میروند و خوش‌گذرانی مینمایند .
غایب بودن مفتی اعظم سعودی درطول روز عرفه
در آلمان هنگامی جام , ظرف ویا شیشه‌ای شکسته میگردد , می گویند بهروزی میاورد و بر این پایه نیز آلمانی‌ها ضرب المثلی دارا‌هستند که می گوید ( خرده شیشه روشن بختی می آورد ( ( Scherben bringen Glück ) . گذشته از برگزاری عروسی دوستان خوب و قوم و قبیله در جشنی ظرف‌های قدیمی‌شان را می‌شکنند . ژرمن‌ها بر این اعتقاد بودند که صدای شکستن ظرف ارواح خبیثه را به دور می نماید . در پایان نیز عروس و داماد ظروف شکسته را توده می‌نمایند .

طبق یقین آلمانی‌ها , عروس بایستی در مراسم عقد چیزی سابق ( نشانه ثبات ) , چیزی نو ( علامت آینده‌ای با سعادت ) , چیزی قرض گرفته شده ( نشانه صلح و دوستی ) و چیزی به رنگ آبی رنگ ( نشانه عشق و علاقه و وفاداری ) به همراه داشته باشد .
غایب بودن مفتی اعظم سعودی طی روز عرفه
در قرن‌های پیشین خانواده‌ها و چه بسا خویش دختران برای تهیه و تنظیم جهیزیه سالیان گذشته از روز موعود به تامل بودند و پس‌انداز می‌کردند . آلمانی‌ها در قبلی بر این اعتقاد و باور بودند که چنانچه دختری بهای کفش عروسی‌اش را با ( سکه‌ و پول خرد ( بپردازد , دختری صرفه‌جو و بامسئولیت است . گرچه روز جاری هر کسی از عهده خریدن کفش عروسی برمی‌آید , البته هنوز نیز خانواده و دوستان عزیز به عروس برای خریدن کفش عروسی پول خرد می دهند .

در آلمان وصلت رسمی صرفا در سازمان ثبت اوضاع و احوال صورت می گیرد و وصلت در کلیسا تزویج رسمی و قانونی نیست . عروس و داماد برای ثبت قانونی عقد خویش نیاز به دو شاهد یا این که به عبارتی ساق دوش دارا‌هستند . بطور سنتی ساق‌دوش‌ها وظیفه سازماندهی ( عزب پارتی ( , و تدارک بازی‌های سرگرم‌کننده در مراسم جشن و پای کوبی عروسی را برعهده دارا‌هستند .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]