تعیین جواهرات عروس در تشریفات عروسی

چهارشنبه 24 آبان 1396
20:20
ارایش و زیبایی عروس

عیار طلا جواهرات
شایسته ترین جور عیار طلا و جواهرات را چنانچه بخواهیم در خرید طلا و جواهرات های اهل ایران بگوییم غیر از طلای
۱۸ عیار چیزی را نمی توان معرفی کرد .

حتما فاکتوربگیرید
در دادن فاکتور به مشتری این اعتماد داده می شود که فروشنده تا پایان بابت اصل بودن و عیار حقیقی وواقعی این طلای شما مسئول است . پس شما او‌لین کاری که می‌کنید این است که رینگ ها و خدمت طلای خویش را از جای دارای اعتبار بخرید . و دو‌مین فعالیت که حائز اهیمیت است اینه است که فاکتور بگیرید .

مجدد وزن فرمایید
اتحادیه طلا جواهرات فروشان معمولا سالی دو توشه توجه ترازوهای طلا جواهرات فروشی‌ها را میزان می گیرند . اینجاست که میتوانید به عذروبهانه فروش طلایی را که خریداری کردید , یکی دو دکان ببرید و از وزنش مطمئن گردید .

نگین‌ها را بررسی نمایید
ساده‌‌ترین روش تشخیص‌ برلیان‌ اصل‌ و شبه‌ برلیان‌ , اندازه‌‌ گیری‌ ضریب‌ شکست‌ نوروفروغ به‌ وسیله‌ دستگاه‌ است . که می‌توانید اطمینان حاصل را بدست آورید برای نگین جواهرات خویش .

طلای استوک را بشناسید
ساده‌ ترین خط مش برای اینکه استوک بودن طلا و جواهرات را تشخیص بدهید , یک نگاه در ظاهر آن , به ویژه به قفل و بندی است که در آن به فعالیت رفته است . در طلای استوک , این قسمت‌ها در مقایسه با بخش‌های دیگر , کمتر درخشان میباشند و به خاطر استفاده‌هایی که از طلا جواهرات شده , خش‌هایی نیز درین بخش‌ها چشم میشود .

تشخیص طلا جواهرات از نقره و پلاتین
براساس یک اصل کلی , بیشتر طلاها با کلام انگلیسی K در کنار عددی که نشان‌دهنده عیار آن است , حک میگردند . نقره‌ها را با نماد بیضی , مهر می نمایند و پلاتین نیز با حروف PT معلوم می گردد , به خاطر همین برای تشخیص این تفاوت‌ها , عمل مشقت ندارید به راحتی از اصل بودن طلای خویش مطمئ گردید .

طلای اهل ایران یا این که فرنگی
معروف‌ترین طلای کشور ایران برای شهر یزد است که در بیشتر مواقع با مرواریدهای خاویاری تزئین می گردد و طرفدار فرنگی خیلی متعددی نیز دارااست .

یکی‌از وسیع ترین خرید های عروسی خرید خدمت طلا و جواهرات و جواهر برای عروس است و برای خرید آن آیتم های متعددی پیش رو است که احتمالا گیج کننده باشد , مهم‌ترین چیز ذوق وسلیقه فردی است .

باغ و تالار عروسی


[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]