چه‌گونه کفش عروسی را با خرقه عروسی هماهنگ کنیم؟

چهارشنبه 24 آبان 1396
20:21
ارایش و زیبایی عروس

اگر چه دامن جامه عروسی شما , کفش عروسی شما‌را در بیشتر زمان مراسم عروسی می پوشاند البته مطمئن باشید که در خیلی از عکس های مراسم عروسی شما , کفش هایتان قابل رویت و چشم شدن میباشند . شما هزینه و زحمت متعددی برای جامه عروسی خویش میکشید خیلی ناگوار خواهد بود که کفش عروسیتان ظواهر کل پوشش عروسیتان را ناهماهنگ نماید . اطمینان حاصل نمایید تا کفش شما از هر جهت با خرقه انتخابی شما برای مراسم عروسی هاهنگ باشد . یک کدام از این مورد ها دارای اهمیت هماهنگی جامه با جنس کفش عروسی است .
اکثری از عروس خانم ها اعتنا می نمایند تا کفشی را تعیین نمایند که با خرقه عروسی آن ها هماهنگ باشد . ولی نکته قابل توجه که در اینجا در بخش اعظم مواقع فراموش می‌شود , جنس کفش و مواد به عمل رفته در آن است . چه گونه می توان جنس دلخواه کفش عروسی را برای هماهنگی آن با جامه عروسی خویش گزینش کنید؟ ایده ال ترین شرایط برای جنس کفش عروسی شما که آن را خاص و منحصربه شخص خواهد کرد نیز جنس بودن جامه عروسی با کفشتان است . با همراه باشید تا راه و روش های هماهنگی جنس کفش عروسی با خرقه عروسی خویش را دریابید .
هماهنگی جنس کفش عروسی

خوبتر است کفش خویش را پس از گزینش جامه عروسی و پیشین از میزان کردن آن خریداری نمائید . در‌این‌صورت میتوانید تکه کوچکی از خرقه عروسی خویش را هنگام خرید کفش عروسی به همراه داشته باشید تا نزدیکترین جنس به جامه عروسی خویش را بتوانید پیدا فرمایید .
یک منش که میتواند خیلی پرهزینه باشد این است که خرقه را به همراه کفش عروسی که به طور یک گروه فروخته میگردد گزینش نمائید . این‌راه در کشور‌ایران کمتر استفاده می‌شود اما با این روش می‌توانید مطمئن باشید که نیز جنس کفش عروسی با لباستان یکی خواهد بود و نیز جور آن .
در حالتی‌که خرقه عروسی شما از جنس نامعمولی تشکیل‌شده شده‌است میتوانید با استفاده از کمی از پارچه لباستان و کفشی بی آلایش توصیه ساخت کفش عروسیتان را بدهید . اعتنا داشته باشید که به دلیل دست سازبودن کفش شما این راه گران تمام خواهد شد و این راه در جمهوری اسلامی ایران معمول نیست .
ایده ال ترین شرایط استفاده از کفش عروسی با جنس شبیه و یا این که در حدود جامه عروسی شماست اما در صورتی نمی توانید کفش نیز جنس با خرقه عروسیتان پیدا فرمایید و یا این که کفش های با جنس های در حدود لباستان مطلوب نیستند میتوانید کفش عروسی با مواد و جنس متعدد آزمون نمایید . در صورتی‌که کفشی با جنسی به طور کامل مختلف گزینش فرمایید دیگر به حیث نخواهید رسید که در بالا سعی در هماهنگی و یکسان سازی جامه عروسی با کفش خویش داشته اید .

مزون لباس عروس


[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]