زیبایی و جوانسازی پوست با ماسک میوه های زمستانی

پنجشنبه 16 شهريور 1396
14:30
ارایش و زیبایی عروس


زیبایی و جوانسازی پوست با استفاده از ماسک های میوه های همچون کیوی , پرتقال و خرمالو فراوان بی آلایش خیس و فارغ از دردسر به دست میاید و شما‌را از شر کرم های متفاوت نجات می‌دهد .
جوانسازی پوست با استفاده از ماسک این میوه ها

زیبایی و جوانسازی پوست با استفاده از ماسک های میوه های همچون کیوی , پرتقال و خرمالو زیاد معمولی خیس و سوای دردسر به دست میاید و شمارا از شر کرم های متعدد نجات می‌دهد و با این روش در هزینه و سالم پوستتان گام مثبتی برداشته اید به این دلیل‌که برخی از کرم ها بها های بالایی دارا‌هستند و افزون بر آن دربردارنده مواد شیمیایی می باشند .
فی مابین میوه های زمستانی کیوی - پرتقال و خرمالو دوستان عزیز پوست می‌باشند و در واقع زیبایی و جوانسازی پوست را در هوای سرد به خیر انجام می دهند . با ماسک کیوی اغاز میکنیم که به نترسی یکی‌از شایسته ترین میوه ها برای زیبایی و مرطوب سازی پوست در فصل سوزوسرما است .
ماسک کیوی برای پوست های چرب
یک کیوی پوست گرفته , یک قاشق غذاخوری ماست , پاره ای پرتقال , یک قاشق غذاخوری روغن بادام و پاره ای عسل را با نیز ادغام نمائید . در پایان یک قاشق غذاخوری پودر بادام زمینی و یک‌سری قطره روغن زیتون نیز به آن بیش تر نمائید . این مواد را در همزن بریزید تا به نیکی با نیز ادغام شوند و به وضعیت کرم دربیایند . مواد را روی همگی پوست - به ویژه بخش های چرب - ماساژ دهید و بعداز چندین دقیقه صورت تان را بشویید ; فیض رضایت بخش خواهد بود؟

تاثیر بینظیر ماسک کیوی بر زیبایی پوست
ماسک کیوی برای برای اشکال پوست
کیوی سرشار از ویتامین C است و به همین بهانه شما با مخلوط معمولی ای میتوانید پوست تان را تغذیه نمایید . نصف یک موز را با یکی کیوی پوست کنده ادغام فرمایید و در انتها دو قاشق غذاخوری ماست در مواد بریزید . این ماسک را به بازه 20 دقیقه روی پوست تان نگه دارید و بعد از آن صورت تان را با آب گرم شست وشو دهید .
همینطور می‌توانید یکی کیوی , دو قاشق غذاخوری ماست معمولی , یک قاشق غذاخوری آب پرتقال , یک قاشق غذاخوری روغن بادام و یک فنجان هویج له شده را با یکدیگر ترکیب نمائید تا خمیری بدست آید . ماسک را روی صورت قرار دهید و حوصله فرمایید تا به طور کامل کم آب شود ; آن‌گاه با آب سرد آبکشی نمائید .

ماسک کیوی برای آبرسانی به پوست
ر هوای سرد مدام احتمال کم آبی پوست را بدهید , خصوصا در شرایطی که در شهری مشغول گذران زندگی هستید که آب و هوای کم آبی دارااست . یک کیوی را پوست بگیرید و با یک خیار به خیر و خوبی ادغام نمائید . در حالتی‌که از تابستان چندین توت خارجی فریز شده دارید , آن‌ها را نیز بدین ترکیب بیش تر نمائید . در حالتی که که حس کردید مایه شما بیش تر از میزان رقیق شده , یه خرده آرد جو به آن طولانی تر نمایید و ماسک خمیری را 10 دقیقه روی پوست تان بگذارید . میوه ها کارشان را عالی بلدند ; پوست شما آب رسانی شده‌است .

ماسک کیوی , لکه بر و لایه بردار ارگانیک
برای تهیه و تنظیم این ماسک کافی است یک کیوی رسیده را به خیر له نمایید و با چندین ورق لیموی نو و یا این که یک‌سری قاشق آبلیمو ارگانیک ادغام فرمائید . ماسک را 10 دقیقه روی پوست تان نگه دارید , آن‌گاه را با آب ولرم شست وشو دهید . در انتها می‌توانید پوست تان را با یک کرم مرطوب کننده ماسا‍ ژ دهید . این ماسک پوست شمارا روشن و لکه های سابق روی پوست تان را محو می نماید .

ماسک کیوی برای پوست های تیره
کیوی رو پوره نمایید و با یک قاشق ماست ادغام نمایید و روی پوسستون ماساژ بدید و پس از بیست دقیقه بشویید .


ماسک کیوی برای پوست های کم آب

یک قاشق غذاخوری آب کیوی , یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک زرده تخم مرغ را با نیز ادغام کرده و روی پوست بمالید . بعداز 15 دقیقه ماسک را به وسیله یک اسفنج تمیز نمائید .

ماسک خرمالو برای پوست های کم آب
یک قاشق غذاخوری کته سوای نمک و روغن را با یک قاشق مرباخوری روغن بادام شیرین , به همراه یک تکه کوچک خیار با پوست و نصف یک خرمالوی رسیده را در میکسر بریزید

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 54 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]