رازهای زیبایی عروس در شب عروسی

سه شنبه 21 آذر 1396
19:37
ارایش و زیبایی عروس




رمز زیبایی عروس خانم ها در شب عروسی مرتبط با حفظ های شب و روزهای گذشته از پوست و نکات اصلی دیگری است که انها را نظیر یک الماس جالب می نماید .
مهم‌ترین رازهایی که عروس خانم ها بایستی گذشته از عروسی برای زیباتر شدن مورد دقت قرار بدهند این است :
به محض این‌که دوستان خوب و آشنایان مطلع میگردند که نامزد نموده اید دوست دارا هستند رینگ ی شما‌را ببینند که زیبایی دست و ناخن در معرض روئت کرد قرار خواهد گرفت پس بایستی به ناخن هایتان شکلی قشنگ بدهید و ناخن هایتان را با یک لاک صورتی کم رنگ و طرح های فانتزی فرنچ جلوه ی زیبایی ببخشید .
یک سری ماه گذشته از عروسی حتما به یک پزشک پوست رجوع‌کنید و عیوب پوستی خویش را برطرف فرمائید چون پوست مهمترین اساس ی زیبایی می‌باشد .
در حالتی‌که رغبت دارید درطول روز عروسیتان پوستی برنزه داشته باشید 4 ماه زودتر از مراسم به طور اهسته با یک کدام از روشهای برنزه کردن برنزه فرمائید .
موچین را از دسترس خویش بدور نمائید تا هر لحظه خودتان هوس نظافت کردن زیر ابروهایتان به رمز شما نزند و برای عروسی ابروهای مالامال پشتی داشته باشید و بدست آرایش و پیرایش گر خویش بسپارید تا ابروهای زیبایی برای عروسی به شما نثار نماید .
از تناول کردن غذاهای قند دار و نیز چنین غذاهای چرب بپرهیزید .

اثاثیه آرایشی که قرار است روی پوستتان مصرف شود را از پیشین به یاری آرایش و پیرایش گر خویش روی پوستتان آزمایش فرمائید تا هیچ حساسیتی نسبت به آن نداشته باشید نظیر کهیر یا این که اگزما .
ورزش کردن سبب می گردد که عضله های شما محکم شود و سبب به سم زدایی هم می‌شود .
گذشته از عروسی حتما تغییر‌و تحول هورمون های بدنتان را زیر حیث یک پزشک معالج در دست گرفتن نمائید چون بعضی وقت ها با تغییر و تحول یکباره ی هورمون ها پوست شاید مملو‌از جوش و آکنه شود .
ماه پیشین از عروسیتان ابروهایتان را شکلهای متفاوت بردارید تا بفهمید چه مدلی به صورتتان می اید .
اپیلاسیون عروسی را یک هفته گذشته از عروسی انجام دهید و بدست آرایش و پیرایش گر خویش بسپارید چون احتمال دارد که اگردر منزل یا این که به دست خودتان صورت پذیرد منجر سوختگی وجای لک روی پوستتان گردید .
معمولا در کشور‌ایران کمتر پیش می اید کسی آزمایش پیرایش عروسی انجام دهد زیرا هزینه ی متعددی دارااست البته خوب تر است به عنوان مثال برای عروسی یکی اقوام پیش ارایشگرتان بروید و از وی بخواهید شما‌را پیرایش نماید اینطوری از کیفیت اسباب پیرایش نیز آگاه می شوید .
نوشیدن روزمره آب اشامیدنی به حد نصاب را قبلی از مورخ عروسی خویش فراموش نکنید چون بی آبی تن سبب ساز کم آب شدن پوست صورت و تن و ترک تناول کردن لب ها میشود .
چنانچه لبهای ترک خورده دارید بایستی 1ماه قبلی از عروسی انها را با کرم یا این که وازلین چرب نمایید .

ارایشگاه عروس



[ بازدید : 92 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]