مهمترین نگرانی‌های تازه عروس ها

پنجشنبه 30 آذر 1396
14:49
ارایش و زیبایی عروس

دوست ندارید جهازتان را نمایش دهید؟

از فامیل‌های خودتان گرفته تا آشنایان داماد , کلیه معطل دیدن منزل شما می باشند و روزهای پیشین از عروسی , به شما برای دیدن چینش خانه‌تان پافشاری می نمایند . بعضی‌های‌شان می خواهند در کابینت‌ها را بگشایند و بعضی‌ها دوست دارا هستند رمز از گنجه لباس‌های‌تان دربیاورند . بعضی عروس‌ها نیز می خواهند فیض زحمات خانواده‌شان را درین روزهای گرانی با شوق واشتیاق به نمایش بگذارند و بعضا دیگر البته قضیه را فردی تلقی مینمایند و میلی به اجرای این ترسیم کهن ندارند . در صورتیکه شما از مدل دوم می‌باشید چطور بایستی با سیل تقاضای اطرافیان‌تان برخورد کنید؟ به شما سفارش میکنیم در اولیه گام , آلرژی خویش را کم نمائید . از یاد نبرید در حالت هنگامی ویژه‌ای قرار دارید . ممکن است نتوانید کلیه چیز را مدیر فرمائید و با سهل وآسان گذشتن از بعضی مورد ها , وقار خویش را در روزهای قبلی از عروسی بیشتر نمایید . ولی در صورتیکه این قضیه قسمتی از خط قرمزهای شماست و حاضر نیستید کسی را به طرف کمدهای‌تان شیوه دهید , فقط یک منش پیش‌روی دارید ; برخورد قاطعانه! مراقب باشید که صحبت شما پرخاشگرانه و توهین‌آمیز نباشد و با ادب به دیگرافراد توضیح دهید که میلی بدین عمل ندارید و پس از رمز و سامان به دست آوردن در خانه‌تان , از تک‌تک آن‌ها برای بدور نیز بودن دعوت خواهید کرد .
احتمالا بد نباشد یکی , دو روز پس از عروسی - خیر بیشتر - مقداری استراحت نمائید و با خانواده‌ها وقت بگذرانید . این ملاقات‌ها نیز زحمت شما برای طعام تصحیح کردن و رسیدگی به شغل های منزل را کم می‌نماید و نیز به اطرافیان‌تان امداد میکند که با فقدان شما در منزل پدری‌تان راحت‌تر کنار بیایند
نگرانید از شما برنجند؟

در روزهای قبلی از مراسم سوای نگرانی و پرداختن فراوان بدین مسئله , تنها یی‌بار آن را مرور نمایید و برای هر چیزی که احتمال دارد پیش بیاید خویش را مهیا فرمائید ; «ممکن است یک کدام از اطرفیان همسرتان یا این که چه بسا خویش شما به هر علتی برخورد قابل قبولی نداشته باشد . » قبلی از روبه‌رو شدن با چنین چهره ای , بپذیرید که ما نمی‌توانیم بقیه افراد را مجاب به رفتارهایی کنیم که به لحاظ ما دلخواه است یا این که خوب تر بیان‌کنم ما نمی‌توانیم دیگر افراد را در اختیار گرفتن کنیم ولی می توانیم خویش را مدیر و در دست گرفتن کنیم .

تجربه نشان داده که رنجیدن از خانواده همسر , صرفا برهان بحث‌های روز عروسی نیست , بلکه منتقل کردن آن‌ها به داماد و توقع آشکار کردن واکنش‌های هیجانی و برخورد با خانواده , یکی بزرگ‌ترین عارضه ها بحث‌های روز عروسی است . به یاد داشته باشید که همسرتان مسئول اخلاق و رفتار خانواده‌اش نیست . بد نیست با نیز یک قرارداد دو نفره را امضا فرمایید «هیچ کدام از ما برای مشکلات اطرافیان‌مان تقصیر‌کار نیستیم و نباید به دلیل حیث یا این که حرف‌های آن ها , دیگری را سرزنش کنیمتوقع نداشته باشید همسرتان هر که شمارا آزار داده را سرجایش بنشاند . یادتان نرود که از این روز به آن گاه , یک طرف معاش همسرتان شما میباشید و یک طرف خانواده‌اش و فراموش نکنید که خانواده وی , با تمام اشتباهات‌شان , عزیزترین اشخاص زندگی‌اش میباشند , بعد از وی توقع نداشته باشید به دلیل شور شما عزیزانش را برنجاند .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]