شناخت با گریم ماهر عروس

يکشنبه 2 مهر 1396
16:51
ارایش و زیبایی عروس

آشنایی با گریم ماهر عروس یا این که به عبارتی زیرسازی پیرایش عروس به روند مهیا سازی صورت عروس در تالار زیبایی میپردازد که امید‌است‌ مورد دقت شما دوستان خوب قرار بگیرد .
شناخت با گریم ماهر عروس میتواند برای آرایشگرانی که جدیدا فعالیت خویش را آغاز نموده اند راهنمای موثر و قابل قبولی باشد .
فراگیری گریم ماهر عروس
او‌لین و مهم‌ترین عمل برای گریم ماهر عروس این است که بایستی بستر پوست , برای یک پیرایش بادوام و قشنگ طی روز عروسی فراهم شود .
مهیا سازی پوست برای گریم ماهر عروس
برای فراهم سازی پوست عروس می بایست از دو دیروز پاک سازی اول که دربرگیرنده بخور , اسکراپ لایه بردار , آبرسان و مرطوب کننده و کرم های مغذی است , انجام شوند .
به یاد داشته باشید که مهیا سازی پوست عروس اهمیت مضاعف متعددی داراست و در‌حالتی که انجام نشود احتمالا تاثیر گریم را هم کم کند و سود مناسب به دست نیاید .
طی روز اجرای آرایش و پیرایش عروس , برای یک میکاپ بادوام , اولی کاری که می بایست صورت بپذیرد , پاک کردن پوست و بستن منافذ پوست است .

هر پوستی تمیز کننده منحصربه‌فرد به خویش را داراست که شایسته ترین آن شیر منزه کن ها می‌باشند . شیر تمیز کن ها با اعتنا به گونه پوست , اختصاصی پوست معمولی , چرب و کم آب در بازار جانور میباشند .
شیر منزه کن را به صورت بی واسطه بر روی پوست زده و با شرایط دورانی , ماساژ دهید . آن گاه به وسیله پد یا این که حوله مرطوب , مواد را از روی پوست تمیز نمایید .
در واقع , شیر تمیز کن به پوست یاری می نماید تا اکسیژن بیشتری جذب نماید و پوست شادابی بیشتری داشته باشد .
بعداز استفاده از شیر منزه کن , از تونر آرایشی که با اعتنا به جور پوست ( معمولی , چرب یا این که کم آب ) گزینش میگردد , استفاده نمایید .
تونر , پوست را شاداب , منافذ پوست راجمع وچربی پوست را در دست گرفتن می نماید و چربی زاید آن را میگیرد . تونر را با یک پنبه به پوست بزنید و اذن دهید کم آب شود .
بعد از آن از مرطوب کننده فاقد چربی استفاده نموده و نیم ساعت طاقت فرمائید . درین نیم ساعت , میتوانید شغل های مرتبط با سایه دیده و گذاشتن مژه تصنعی و مصنوعی را انجام دهید .
نیم ساعت بعد از استفاده از مرطوب کننده , از یک بیس آرایشی نظیر پرایمر که در حقیقت هریک برای یک مدل پوست تهیه و تنظیم گردیده اند , استفاده فرمایید .
معمولا بیس ها و پرایمرها به قریه دقیقه زمان نیاز دارا‌هستند که بتوانند فعل و انفعالات خویش را روی پوست انجام دهند .
بعداز گذشت روستا دقیقه مکث , از فوندیشن های منحصر بر روی پوست عروس استفاده و آن را به طور کامل بر روی پوست , پخش کنید .
در تراز بعد از آن عملیات گریم , هایلایت و کانتورینگ انجام می‌شود و می بایست مرزها فیلد شوند . با امداد پودر فیکس , آرایش و پیرایش عروس را اثبات و کم آب نمائید .
پس از استفاده از فیکساتور و اثبات نمودن پیرایش عروس , می توان پباده سازی ابروها , لب ها و رژگونه را استارت کرد .
می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه ثبت کننده یا این که فیکساتور پیرایش بر روی کلمه و واژه لینک و پیوند شده کلیک فرمائید .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]