نکات اساسی در پیرایش عروس 2013

سه شنبه 11 مهر 1396
11:27
ارایش و زیبایی عروس

نکات دارای اهمیت در پیرایش عروس 2013
این‌که شخصاً پوستتان را برنزه نمائید , ایده نیکی است البته خوب تر است این فعالیت را دو هفته قبلی از عروسی آغاز نمایید تا طی روز پایکوبی پوستتان نارنجی رنگ یا این که تصنعی به حیث نیاید .

شما بایستی به خصوصیت هایی اهمیت بدهید که بیش تر از کلیه دوست دارید , درطول روز عروسی شما میخواهید خودتان باشید البته در زیباترین صورت ممکن .
در حالتی که چشمانتان را بیشتر دوست دارید , با خط دیده و ریمل با آنان بازی نمائید .
در حالتی که لب هایتان برایتان کلیدی خیس است , از سایه روشن یا این که رژ لب براق استفاده نمایید .
هر آنچه که می‌پندارید شما‌را زیباتر جلوه میدهد به عمل ببرید . پایانی چیزی که شما می‌خواهید این است که شم نمائید تغییر‌و تحول دوچندان بزرگی فیس داده و چه بسا شما تبدیل به فرد دیگری شده اید!

عروسان بایستی از چه راه‌های آرایشی استفاده نمایند تا در عکسهایشان زیباتر شوند؟
از آنجایی که فلاش عکاسی به سایه های صورتی نیروی بیشتر می‌بخشد , چه بسا کمی زردی هم به پوست شما میافزاید . از تصحیح کننده رنگ برای پوشاندن رینگ های تیره زیر دیده ( بخصوص در حالتی‌که شب پیشین صحیح نخوابیده اید و احتمالاً این رینگ ها در زیر چشمان شما افتاده است ) استفاده فرمایید .
آرایشتان را با پودر اثبات فرمایید و مطمئن گردید که پوستتان مات شود تا در عکسها درخشان نیفتد . همچنین رژ لبی را تعیین فرمایید که پاره ای از حد معمولی که استفاده می‌کنید روشن خیس باشد . چون لبهای کمرنگ در عکس , محوتر به لحاظ میایند .

عروس چطور می‌تواند مطمئن باشد آرایشش در تمام ارتفاع روز باقی می ماند؟
برای چشمان , استفاده از سایه ها و خط دیده با ماندگاری خوب و اتمام آن با سایه روشن روی استخوان زیر ابرو برای جلوه دادن به دیده دلخواه است . روی جور هایتان از دو جور رژ نوع استفاده نمایید , اولین دسته خنثی که از برآمدگی دسته آغاز شده و در سوی خط موهایتان می‌رود و دومین سایه ی روشنی که صرفا روی برآمدگی نوع استفاده می‌شود . برای ماندگاری رنگ لبهایتان هم قبلی از استفاده از رژ لب , به دور لب را خط کشیده و چه بسا روی لب را هم با خودکار تماما لبریز نمایید .

چطور پوست صورت را در طول روز عروسی برنزه کنیم؟
این‌که شخصاً پوستتان را برنزه فرمائید , ایده نیکی است البته خوبتر است این فعالیت را دو هفته قبلی از عروسی استارت فرمایید تا طی روز پای کوبی پوستتان نارنجی رنگ یا این که تصنعی به حیث نیاید . یک توشه بدون نقص از پوست لایه برداری فرمائید و به یاد داشته باشید که گردن و سینه هم می بایست رنگی شبیه صورت داشته باشند .

چه رژیم آرایشی برای عروس ها دلخواه است؟
رژیم آبی رنگ مضاعف مطلوب است , آب مضاعف متعددی بنوشید تا تمام سموم از تن و پوست شما بیرون شود . حتما از قابل انعطاف کننده پوست استفاده نمائید تا ملایمت پوست شما محافظت شود .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]