گونه موی عروس برای رویایی‌ترین روز معاش شما

پنجشنبه 13 مهر 1396
13:49
ارایش و زیبایی عروس


قرار است مراسم عروسی شما تا پایان سال جاری برگزار شود؟ از ترندهای گونه موی این فصل آگاهی دارید؟ خانم‌ها معمولا پیشین مراسم عروسی استارت به تحقیق و پرس و جو در زمینه‌ی نوع گیسو و خرقه خویش میکنند . گزینش خرقه و تور عروس , آرایش و پیرایش و نوع گل احتمال دارد پاره ای شمارا سردرگم نماید البته مضاعف شیرین و شادی بخش است . یکی مهمترین چیزهایی که در عکس‌های عروسی عرض‌اندام میکند جور موهای شماست . گونه گیسو عروس خیر فقط می بایست متناسب باصورت شما باشد بلکه بایستی هارمونی دلنشینی با لباس‌تان نیز داشته باشد . نوع گیسو عروس برای رویایی‌ترین روز معاش شما در وبسایت چی بپوشم .

شینیون معمولی
شینیون بی آلایش و کلاسیک مدام زیباست و هیچ وقت از مد نمی‌افتد . بستگی به دسته شینیون , آرایشگر شما می تواند موها را در حدود گردن شما اثبات نماید و یا این که بالای راز , در بعضا از مدل‌ها میتوانید از بافت‌های ریز نیز استفاده نمایید . از تاج عروس و یا این که شانه‌های گل دار هم برای پیرایش موهای خویش می توانید استفاده نمایید .

گونه گیسو عروس – شینیون معمولی

جور موی عروس – شینیون بی آلایش

گونه موی عروس – شینیون بی آلایش

نوع گیسو بافت
در صورتی‌که در وب کاوش کرده باشید خواهید مشاهده کرد که مدل‌های گیسو بافته شده مثل پیشین نیستند و مدل‌های یونانی بیشتر ترجیح داده می گردند . بافت‌های نامنظم که با گل‌های ریز و یا این که سنگ‌های رنگی تزئین می شوند .

گونه موی عروس – بافت

نوع گیسو عروس – بافت

دسته گیسو عروس سبک یونانی
در صورتی‌که می خواهید موهایی به سبک الهه های یونان باستان داشته باشید این جور موی مطلوب شماست . این جور گیسو عروس تنوع بالایی داراست اما مهمترین خصوصیت آن آسانی و حجیم بودن است . در زمان سال ها این جور مدام تحت عنوان یکی‌از دوست داستنی ترین‌ها مانده است . معمولا اجرای این نوع گیسو , نیازمند داشتن موهای بلند است . البته در حالتی که موهای کوتاهی دارید و دوست دارید این دسته گیسو را برای مراسم عروسی خویش تعیین نمائید میتوانید از اکستنشن استفاده فرمایید . چهت نیل به فیض مناسب آرایشگر شما می بایست حجم ضروری را به موهای شما بدهد و تخصص واجب را داشته باشد . از معایب این گونه گیسو این است که احتمال دارد تا پایان مراسم صورت و وضعیت خویش را از دست بدهد .

دسته گیسو عروس سبک یونانی
دسته گیسو عروس بلند و رها
ارگانیک بودن و آسانی مدام شایسته ترین گزینش است در صورتی موهای بلندی دارید می توانید از مدل‌های گشوده و آزاد استفاده فرمایید . بخصوص در فصل‌های فصل‌تابستان و فصل بهار این گونه موی برای عروس خانم‌ها پیشنهاد می شود صرفا شرطی که می بایست در حیث داشته باشید این است که موهای شما آراسته باشند و از یک سری ماه قبلی روی سالم و ظواهر موهایتان تمرکز داشته باشید . علاوه بر این مشخصه این نوع موی , آسانی و رها بودن آن است بعد از اکسسوری های موی بیش تر از حد استفاده نکنید .

جور موی عروس
گونه گیسو کوتاه عروس
امروزه خیلی از خانم‌ها گونه موی کوتاه را ترجیح میدهند اما داشتن موی کوتاه نباید سبب ساز غم و ساخت استرس در مراسم عروسی شما شود . در اینجا گزینه‌هایی را که میتوانید تعیین نمائید برای شما ذکر میکنیم . با موهای کوتاهمی‌توانید ظاهری شیک و خانمانه داشته باشید . این سال در صورتی می خواهید نوع مو کوتاه برای مراسم عروسی خویش داشته باشید بایستی روی اکسسوری‌ها تاکید بیشتری داشته باشید . هدبند‌های تزئین شده با سنگ و گل شانه‌های دکوری میتوانند به امداد شما برای پیرایش موهایتان بیایند .

دسته موی کوتاه عروس
گونه موی عروس سبک رترو
همین سال به شما پیشنهاد میکنیم زمان های دیرباز را فراموش نکنید خیر صرفا در گونه خرقه بلکه این قضیه را برای جور گیسو خویش هم در حیث بگیرید . سبک رترو قادر است شمارا متعدد و دیدنی جلوه دهد . هیچ محدودیت وقتی نیست شما میتوانید به ده سال ۲۰ میلادی برگردید و موهای کوتاه و فرهای درشت را گزینش نمائید یا این که این که ده سال چهل میلادی و موهای میانگین را مشابه سازی نمایید . مدل‌های سبک رترو دوچندان به هم ریخته نیستند و همگی چیز می بایست به خیر اجرا شود و شبیه مثال سابق باشد .

نوع موی عروس سبک رترو

گونه موی عروس سبک رترو
چتری گیسو
خیلی‌ها به‌این کلیشه اعتقاددارند که چتری موی با جور گیسو عروس سازگار نیست . به همین بهانه است که بخش اعظمی از خانم‌ها تلاش مینمایند برای مراسم عروسی چتری های گیسو خویش را بلند نمایند .

آرایشگاه عروس


[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]