نکاتی اساسی درخصوص آرایش و پیرایش دیده

شنبه 15 مهر 1396
12:24
ارایش و زیبایی عروس


دیده ها نقاط اساسی و کانونی صورت می‌باشند . طریق پیرایش و تعیین رنگ آن بستگی بدون واسطه به وضعیت و رنگ دیده هر شخص دارااست . با رنگ‌ها می‌توان اندازه‌ها واشکال متفاوتی به‌وجود آورد برای مثال رنگ‌های روشن سبب ساز درشتی و رنگ‌های تیره منجر کوچک‌تر شدن چشم‌ها میشوند .

متخصص ها آرایش و پیرایش , نکات مهمی را برای ساخت چشمانی دیدنی با آرایشی ظریف ذکر می نمایند , برای مثال در صورتیکه میخواهید چشم‌هایی درشت و قشنگ داشته باشید کارایی فرمائید در آرایشتان از سایه‌های کمرنگ استفاده فرمائید . درصورتی که از سایه بعداز خط دیده مصرف شود , شرایط خواب آلودگی و کم نما شدن درچشم‌ها تولید می شود , سازه براین از خط دیده می بایست در پایان عمل برای تولید بهترین موقعیت استفاده کرد . با استفاده از ریمل مطلوب می‌توان مژه‌ها را پرپشت و فردار کرد . برای این فعالیت می توانید از اشکال ریمل‌های پرپشت و بلند کننده مژه استفاده فرمایید . هیچ‌گاه از خط دیده در باطن مژه ها و پلک‌های پایینی استفاده نکنید چراکه این فعالیت موجب کوچکتر به لحاظ وارد شدن چشم‌ها می شود .

سایه زدن
شیوه سایه زدن قادر است چشمانتان را بزرگتر , کوچکتر , با مسافت زیاد و یا این که کم جلوه دهد . حیاتی این است که سایه چشمتان را طوری پخش نمائید که نگاه شما جلب اعتنا نماید , خیر سایه چشمتان . هیچ گاه فراموش نکنید پیش از پیرایش پلک‌های خویش را فراهم فرمائید , مثل هنگامی که صورتتان را با کرم پودر برای آرایش و پیرایش فراهم می کنید , آن را روی مرحله پلک‌های خویش هم بمالید و عالی پخش نمائید و بعد آرایش و پیرایش چشمتان را آغاز فرمائید . هنگام سایه زدن چشمانتان را گشوده نگهدارید و مقداری سرتان را به عقب متمایل نمایید تا به خیر و خوبی مشاهده کنید چه می کنید و سایه صحیح روی پلک شما بنشیند . در صورتی پلک‌های پف کرده دارید , کارایی نمائید از رنگ‌های مات برای سایه چشمانتان استفاده نمائید . هنگام سایه زدن , روشن ترین رنگ را روی کل پلک , یعنی از خط مژه تا ابرو , بکشید . این سایه روشن , رنگ مبنا آرایش و پیرایش دیده شما خواهد بود , صحیح مثل کرم پودر که رنگ شالوده پیرایش صورتتان است . این سایه روشن منجر استمرار رنگ و همینطور جلوگیری از خط افتاده پیرایش چشمتان میشود . هنگامی که شتاب دارید , رنگ اساس را زده و آنگاه ریمل بزنید , همین .
بعداز زدن رنگ اساس روشن , رنگ میانگین را ذیل ابرو بزنید . این نصیب از دیده جایی است که عمده خانم‌ها سایه دیده را می‌زنند بعد از آن رنگ میانگین را روی رنگ اساس پخش فرمائید . رنگ سوم را نیز می توانید استفاده نمایید . برای رنگ سوم از یک رنگ تیره استفاده نمایید تا در نگاهتان عمق ساخت نماید . رنگ تیره را در امتداد خط مژه بالا و کناره فرنگی دیده و همینطور از میانه پلک زیر در سوی بیرون دیده بکشید تا با سایه ای که به پلک بالا زده‌اید وضعیت مثلثی در کناره دیده ساخت نماید . این سایه منجر می شود دیده و خط ابروی شما پررنگ تربه حیث رسد . سایه سوم را عالی پخش فرمائید تا دیده شما خوب تر صورت بگیرد .
از ریمل تا مژه‌هایی بلند

پس از رژ لب , ریمل مهمترین وسیله آرایشی شماست . به عمل بردن ریمل سبب درشتی چشم‌ها و جلوه‌دار شدن مژه‌هایتان می گردد . به غیر از تنوع رنگ , ریمل‌ها گونه های مختلفی دارا‌هستند , کلفت کننده , بلند کننده , حجم دهنده , پررنگ‌کننده , ضد آب و معمولی . روش ریمل زدن برای جلا دادن نگاه شما اهمیت بسزایی دارااست . می بایست دقت داشته باشید ریمل شما تمام تراز مژه , از ریشه تا نوک آن را بپوشاند .

برای مژه‌های بالا , قبلی از کشیدن برس ریمل روی مژه ها , میله ریمل را روی شالوده مژه‌هایتان بمالید تا به میزان کافی رنگ روی مژه هایتان بنشیند . آن گاه این رنگ را با استفاده از برس ریمل , از ذیل تا بالای مژه به خیر بکشید . در صورتیکه این عمل را با توجه انجام دهید , مژه‌هایی خوشگل با نوک‌های منقطع خواهید داشت . هنگام ریمل زدن به مژه‌های ذیل , میله ریمل را به طور عمودی نگهداشته و آن را به چپ و راست تکان دهید . مراقب باشید زیر چشمانتان را لک نکنید .

هنگامی می خواهید بیشتراز یک توشه ریمل بزنید , کتف زدن مژه‌ها بین ریمل زدن‌ها منجر میشود مژه‌های شما به نیز نچسبند . در صورتی ریمل شما نوست و میزان ریمل روی میله آن بسیار است , طولانی تر آن را با دستمال منزه فرمائید . در حالتی‌که می خواهید ماده ریمل بیشتر روی برس آن بنشیند , برس را درون ظرف بچرخانید .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 40 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]