گزینش جور گیسو داماد

شنبه 13 آبان 1396
18:18
ارایش و زیبایی عروس

طراحی نوع گیسو داماد یا این که یک گونه گیسو دلخواه برای هرشخصی نیاز به فاکتورهایی مثل در لحاظ تصاحب کردن فیس و اجزای صورت , دسته پوشش خرقه , شخصیت شخص , جنس و رنگ و تراکم گیسو و دیگر عوامل مربوط است . ولی برای پباده سازی دسته مو داماد نیاز به زمان بندی مطلوب جهت پباده سازی و اتود زدن روی داماد است تا بتوان با در لحاظ دریافت کردن تمام فاکتورها برای شب عروسی یک نوع مو جالب و استایل اختصاصی برای یک داماد اهل ایران اخلاق و رفتار کرد .

این نکته قابل توجه است که خرقه داماد در پایکوبی عروسی با روز ها و شب های دیگر به طور کامل مختلف است و بازهم با درنظر تصاحب کردن فاکتورهای بالا شایسته ترین دسته گیسو پباده سازی می گردد . برای شب عروسی و برای یک داماد اهل ایران نوع موهای کلاسیک مطلوب است و تا حد ممکن می بایست سلایق داماد در لحاظ گرفته شود و خاص ترین و شایسته ترین نوع مو داماد تعیین شود .
دسته گیسو داماد

پیرو شمارا با یک‌سری دسته گیسو داماد که گزینش بهتری است آشنا خوا‌هیم کرد .

گونه مو بی آلایش و کلاسیک که موها در نصیب بالای راز بلندتر بوده و به زیبایی تروتمیز شده‌اند برای شب دامادی تعیین قابل قبولی است .

گونه گیسو محوشونده یک کدام از جدیدترین نوع گیسو مردانه است . این نوع موی برای داماد زیاد مطلوب است و استایل آنان را خاص‌تر می کند . موقعیت پف موها در جلوی رمز هم یک گزینش مطلوب برای گونه مو داماد است .

نوع گیسو محوشونده هماهنگی خیر و خوبی با ته‌ریش مردانه داراست و جذابیت آقایان را بیشتر میکند . این جور گیسو هم حالتی نو و امروزی داشته و برای مراسم عروسی و یا این که عقد هم فراوان مطلوب است . بخش اعظمی از آقایان ترجیح میدهند که جور موهایشان درطول روز عروسی دوچندان تر و تمیز و شیک باشد . این نوع گیسو که موقعیت محوشدگی اندکی داراست , یک گزینش ایده‌آل برای شب دامادی است .

تولید یک خط معین در کنار موها قادر است استایلی گوناگون را برایتان ساخت نماید . موهایی که به یک میزان کوتاه شده‌ و به یک سمت موقعیت داده شده‌اند , یکی دیگر از انتخاب‌های مطلوب برای آقای داماد است .

گهگاه آقایان ترجیح میدهند که موها و ریش و سبیلشان در یک مرحله باشد و تنها با تروتمیز کردن آن , ظاهری مطلوب برای روز عروسی خویش تولید نمایند . این دسته معمولی هم یک گزینش دلخواه هست .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]