10 مورد از مهم ترین سر و رازهای آرایش و پیرایش

دوشنبه 15 آبان 1396
19:35
ارایش و زیبایی عروس

درسـت است که خبــره شدن در آرایش و پیرایش یک مهارت است , البته این عمل نیز نظیر بقیــــه امور سر و رموزی داراست که می‌تواند یک فیس کاملاً معمولی را بــه چهره‌ای دیدنی و فریبنده تبدیل نماید . درین مقاله قصد داریم 10 مورد از مهم‌ترین سر و رازهای آرایـش را بـــه شما معرفی کنیم که احتمال دارد به منفعت گیری از این تکنیک ها , بتوانید در این باره قسمتی از ماهر گردید .



رمزآرایش



1 . فـقط پنـکک را روی قسـمت های تیــره پوست نکشـید . بـرای اینـکـه پـوست شاداب و خیس و نو به حیث رسد , بـایـد سایه سیاه که زیر دیده می افتد را از بین ببرید . برای این خواسته , با پنککـی یک سکو روشن خیس از کرم پودری که روی کل صورت زده اید , از خط مژه ها را تا انتهای چاله دیده و کناره های بینی بپوشانید .



2 . مدام فورا بعداز این‌که از گرمابه خارج می‌آیید از فرمژه استفاده نمائید . هنگامی مژه ها با آب گرم تر شده باشند , راحت خیس و زیباتر برمی گردند و نمی شکنند .



3 . صراحت دارد که پودر ابرو زیاد عالی کار می نماید و کاملاً ارگانیک به حیث می‌رسد , البته اعتنا فرمایید که‌این پودر بعداز گذشت تعدادی ساعت لکه دار شده و از بین میرود . برای این خواسته خوب تر است ابتدا با خودکار ابرو نواحی خالی ابرو را مالامال نمایید و آن‌گاه پودر را روی آن بزنید .



4 . پس از زدن کرم پودر روی صورت , یه خرده کف دست ها را به نیز بمالید و آن گاه به آرامی آن را روی دسته ها , زنخدان , پیشانی و بینی بمالید . گرما منجر می گردد که پودر خوبتر روی صورت بنشیند و کاملاً ارگانیک جلوه نماید .



رمزآرایش



5 . یک روش عالی برای اطمینان از این‌که آرایشتان افراطی نشود این است که از پایان به نخستین استارت فرمایید : مثلاً پس از زدن کرم پودر , قبلی از انجام پیرایش دیده , رژگونه و رژلبتان را زنید . با اینکار فیس تان روشن خیس به حیث می‌رسد و درنتیجه سایه و خط دیده و ریملتان را کمرنگ خیس خواهید زد و آرایشتان ارگانیک خیس جلوه خواهد کرد .



6 . برای این‌که مژه ها بلند و مالامال فارغ از گوله گوله جلوه نماید , از ریمل های دو سره استفاده نمایید . ابتدا راز حجم دهنده آن که کرم رنگ است و مژه ها را مالامال مینماید را استفاده کرده و پس از گذشت چندین دقیقه که کم آب شد , راز دیگر را که عمل بلند کردن مژه ها را انجام میدهد را استفاده نمائید .



7 . در‌صورتی‌که یک روز رژلبتان به آخر رسید و چیزی دم دستتان فقدان , نگران نباشید خودتان نیز میتونید رژلب صحیح نمایید . ابتدا انگشتتان را یه خرده چرب کرده و آنگاه داخل پودر سایه دیده فرو فرمائید و بعد از آن روی لب بمالید .



رمزآرایش



8 . برای مجذوب کردن بیشتر تماشاچی , اطمینان یابید که بین خط مژه ها و خط چشمتان مسافت ای نباشد . ابتدا از سایه پودری استفاده نمائید آنگاه پلک را بالا برده و خط دیده را تا حد قابلیت در حدود خط مژه بکشید .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]