نکات حساس برای عکاسی از مجالس عروسی

چهارشنبه 24 آبان 1396
20:26
ارایش و زیبایی عروس

عکاسی از عروسی ها یکی‌از مشقت بار ترین فن هاست . چرا؟ عکاس می بایست در عکاسی عروسی مدرس تمامی مدل عکاسی باشد : عکاسی خبری , عکاسی از فیس ها , عکاسی معماری و . . . . البته شما تحت عنوان سوژه حساس این عکس ها عالی است نکاتی را به ذهن بسپارید تا با امداد عکاس شایسته ترین عکس ها را بیاندازید .

عکاسی

1 - مهیا سازی

فراهم سازی کلید موفقیت است . زمان ظریف استارت مراسم , نشانی ظریف سالن و آرایشگاه و هر جا که قرار است عکاسی شود , ارتباط ها و اسم ها و اسم های خانوادگی . حتما برای عکاس شما مشقت بار خواهد بود که کلیه اسم ها را به خاطر بسپارد البته در حالتی که کمکش نمایید تا نام بابا و مادرهای زوج و پدربزرگ و مادربزرگ ها را بداند مسلما خیلی در کارش جلو خواهد زمین خورد . همینطور در صورتی موردها خاصی در قبیله پیش آمده مانند جدایی یا این که فوت را حتما به اطلاع عکاس برسانید . خیلی خوب تر است که از پیشین از پیدایش کمی از مشکلات جلوگیری شود تا این که در طول روز عروسی مبتلا خلل گردید . دیدن عکس های عروسی سایر افراد در وب نیز خیلی به آمادگی خیالی شما در طول روز عکاسی امداد خواهد کرد .



2 - واقف شدن به مکان

عکاسان ماهر مدام یک توشه پیشین از عکاسی به محل عکاسی می‌روند تا به نیکی بر آنجا واقف شوند . به شما پیشنهاد می‌کنیم نیز خودتان محل عکاسی را به دیده عکاس از پیشین نگاه نمایید و نیز یک توشه قبلی از مراسم عکاس را به محل عکاسی یا این که جشن و پایکوبی ببرید تا نور و روشنایی های اساسی را شناسایی نماید و به نیکی به محل احاطه پیدا نماید . در حالتی‌که قرار است در گلشن یا این که پارکی نیز عکس برداری شود ضرورت این فعالیت دو چندان می گردد . این‌که چه هنگامی طی روز عکاسی در آن محیط دلخواه خیس است و جهت جنبش نوروفروغ خورشید می بایست از پیشین معلوم شود .

همینطور خوب تر است برای کلیه چیز طرح ریزی نمائید . در‌حالتی که روز پایکوبی باران باریدن گرفت برنامه جایگزین چیست؟ در صورتی‌که تاءمل کلیه

چیز را کرده باشید , صد رد صد روز کم استرس تری را تجربه خواهید کرد .



3 - جزئیات

شما بی تردید همت فراوان میکنید و زمان می‌گذارید تا کفش مطلوب , رینگ برازنده و جامه های خوشگل بپوشید . از عکاس بخواهید زمان بگذارد و این جزئیات را برای ثبت در یاد ها به تصویر بکشد . شما باورتان نخواهد شد که‌این عکس ها در پباده سازی کتاب عکس عروسیتان چقدر یاری کننده خواهد بود . این عکس ها معمولا کامل کننده خیر برای عکس های حساس و ماجرا شما خواهند بود .
در صورتیکه مورد ها خاصی در قوم پیش آمده نظیر جدایی یا این که فوت را حتما به اطلاع عکاس برسانید . خیلی خوبتر است که از پیشین از پیدایش کمی از مشکلات جلوگیری شود تا این که درطول روز عروسی مبتلا خلل گردید

4 - قرارهای کلیدی

حداکثر تلاشتان را قبلی از بسته شدن قرارداد با تیم عکاسی بکنید تا بتوانید موافقت آنها‌را برای اخذ اصل عکس هایتان بگیرید . احتمالا در بالا نشدنی به حیث به برسد البته آنقدر ها نیز دشوار نیست!

اتلیه عکاسی عروس


[ بازدید : 78 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]